Plativoo / Kompanije / JKP Šumadija Kragujevac

JKP Šumadija Kragujevac

JKP Šumadija Kragujevac

Status

U pregovorima
Putem ove stranice od kompanije JKP Infostan Kragujevac možete zatražiti da njihove račune primate i kroz Plativoo platformu. Na taj način biće vam olakšan prijem, deljenje i plaćanje računa jer kroz Plativoo platformu sve to možete uraditi na jedan klik - bez stajanja u redovima na šalterima i pažljivog kucanja brojeva računa i poziva na broj putem e-bankinga.
Preduzeće JKP Šumadija Kragujevac je u procesu pregovora sa Plativoo platformom u cilju olakšanog prijema računa za svoje korisnike. Ukoliko želite da podržite nastojanje da račune ovog preduzeća primate i preko Plativoo aplikacije, kliknite na "Zatraži svoje e-račune" dugme a vaš zahtev će biti potvrda kompaniji da njeni korisnici žele da primaju račune putem Plativoo-a te ćete ubrzati proces.

Industrijska 12, 34000 Kragujevac, Srbija

034/335-482

http://www.jkpsumadija.rs/

Komunalno javno preduzeće „Čistoća" Kragujevac osnovano je 1954. godine i kao takvo poslovalo je sve do 1973. godine. U ovom periodu od osnivanja do šezdesetih godina za iznošenje smeća korišćena je kolska zaprega, a smeće je čišćeno ručno i sakupljano u drvena korita. Odvoženje smeća je vršeno jednom nedeljno i to u glavnoj ulici, dok su se drugi delovi grada, prvenstveno uži, čistili povremeno.

Godine 1963. nabavljena su 2 specijalna vozila za odvoz smeća - autopodizača sa korpom, tako da se dalje prešlo na odvoženje smeća putem korpi. Do ovog perioda ulice su prane sa uličnih hidranata, a 1963. godine nabavljena je i jedna cisterna za pranje ulica.

Godine 1970. „Čistoća“ je kupila 4 specijalna vozila za odvoz smeća. Istovremeno, individualna domaćinstva su snabdevena tipiziranim kantama za sakupljanje smeća, čime je eliminisano postojanje kućnih deponija na otvorenom prostoru.

Godine 1973. preduzeće menja status i osniva se kao Komunalno preduzeće „Kragujevac“ sa solidarnom odgovornošću Osnovnih organizacija udruženog rada: „Čistoća’’, „Higijeničar“, „Zelenilo“, „Niskogradnja“ i „Gradska groblja“. Cilj spajanja ovih OOUR-a bilo je kadrovsko jačanje i združivanje sredstava za određene namene.

U ovom periodu pristupilo se nabavci tipiziranih kontejnera od 1.100 litara, koji su postavljeni u kolektivnim naseljima i u većim privrednim subjektima.

U periodu od 1978. do 1986. preduzeće posluje kao Osnovna organizacija udruženog rada „Čistoća“ u okviru Komunalne radne organizacije „Kragujevac“.

U periodu od 1986. do 1988. godine preduzeće posluje kao Komunalna radna organizacija sa pravom istupanja u svoje ime i za svoj račun. Radi se dopuna osnovne delatnosti uslugama pranja i čišćenja javnih površina udruživanjem OOUR-a „Čistoća“ i OOUR-a „Higijeničar“. Cilj ovakvog organizovanja je racionalnije korišćenje faktora proizvodnje, efikasnije organizovanje procesa rada, mogućnost izbegavanja dodatnih troškova, adekvatnije vođenje kadrovske politike što je u celini doprinelo boljem pružanju usluga u gradu.

Osamdesetih godina se pristupilo odvoženju smeća iz prigradskih mesnih zajednica, čime se znatno uvećava fizički obim usluga. U periodu od 1978. do 1991. nabavljeno je 11 specijalnih vozila za odvoz smeća i smeće se odvozi dva puta nedeljno, čime se dobija na kvalitetu izvršenih usluga.

Od 1980. do 1989. nabavljeno je 6 cisterni za vodu čime se znatno doprinelo održavanju javne higijene.

Dana 09.10.1991. godine donošenjem Zakona o javnim preduzećima, Skupština opštine Kragujevac donosi Odluku o izmeni i dopuni Odluke o organizovanju javnog preduzeća za održavanje čistoće.

Od 01.07.2003. godine JKP „Hemija“ posluje u sastavu JKP „Čistoće“, kao deo preduzeća za pružanje dimničarskih usluga građanima, ustanovama i firmama.

Od 15.05.2005. godine izvršena je rekonstrukcija i pušten je u rad javni toalet.

U 2006.godini preduzeće je proširilo svoju delatnost i otpočelo se sa poslovima hvatanja i zbrinjavanja napuštenih pasa i mačaka tj. službom „Zoohigijene“.

U 2008. godini izvršene su pripreme za otpočinjanja procesa sakupljanja i baliranja starog papira. Naredne godine realizovana je nabavka opreme potrebne za baliranje starog papira, a sam proces baliranja otpočeo je u septembru 2009. godine.

U 2010. godini sklopljen je ugovor sa Sekopakom, u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom, a kojim je predviđena primarna selekcija otpada i distribucija preduzećima koja se bave reciklažom. Sa Ministarstvom za zaštitu životne sredine sklopljen je ugovor o finansiranju izgradnje reciklažnog dvorišta za koji je JKP „Čistoća“ obezbedila lokaciju, lokalna samouprava infrastrukturu u skladu sa ostvarenjem budžeta, a Republika je u narednoj godini obezbedila objekat i opremu. Preduzeće pored papira, prikuplja i PET ambalažu, staklo i najlon. Do izgradnje reciklažnog dvorišta, sortiranje i baliranje PET ambalaže vršilo se u privremenom objektu u Jovanovcu na deponiji.

Rukovodeći se ciljevima Nacionalne strategije upravljanja otpadom, JKP „Čistoća” je sredinom 2011. godine, uz predhodno anketiranje seoskog stanovništava, zajedničkih sastanaka na terenu i podele štampanog materijala u 40 sela kragujevačke opštine, uvela organizovano sakupljanje komunalnog i ambalažnog otpada.

Gradsko veće grada Kragujevca svojom Odlukom od 15.11.2012.godine, poslove izgradnje i održavanja saobraćajnica, kao i zimske službe, koje je do tada obavljalo JKP „Niskogradnja”, poverava JKP „Čistoća”. JKP „Čistoća” zvanično preuzima objekte, osnovna sredstva i zaposlene za ovu vrstu delatnosti 01.12.2012. godine.

Preduzeće je od 01.04.2017.godine Odlukom Osnivača br.023-53/17-V od 28. marta 2017. godine proširilo svoju delatnost u okviru komunalne delatnosti održavanja ulica i puteva na aktivnosti opremanja gradskih saobraćajnica, održavanja horizontalne saobraćajne signalizacije i postavljanje i održavanje vertikalne i svetlosne saobraćajne signalizacije na teritoriji grada Kragujevca.

  1. godine otvara se i zvanično počinje sa radom Centar za razvrstavanje i privremeno skladištenje reciklažnih materijala i posebnih tokova otpada.

U skladu sa Odlukom Skupštine grada Kragujevca broj 023-43/18-I o pokretanju Inicijative za sprovođenje statusne promene pripajanja od 23.02.2018. godine, Nadzorni odbor Preduzeća doneo je dana 09.03.2018. godine Odluku broj 12-2805 o prihvatanju Inicijative i pripremi akata za sprovođenje statusne promene pripajanja.

Odlukom o izmenama i dopunama Odluke o osnivanju Javnog komunalnog preduzeća „Čistoća” Kragujevac broj 023-94/18-I od 27.04.2018. godine koju je donela Skupština grada Kragujevca na sednici održanoj dana 27.04.2018. godine, Javno komunalno preduzeće „Čistoća” Kragujevac nastavlja sa radom kao Javno komunalno preduzeće Šumadija Kragujevac. (Rešenje o registraciji kod Agencije za privredne registre br. BD 42011/2018 od 18.05.2018. godine)

Napred navedenom odlukom Preduzeću su poverene i komunalne delatnosti, koje su obavljala javna komunalna preduzeća:

Javno komunalno preduzeće „Gradske tržnice” Kragujevac Javno komunalno preduzeće „Gradska groblja” Kragujevac Javno komunalno preduzeće „Zelenilo” Kragujevac i Javno komunalno preduzeće „Parking servis” Kragujevac. U skladu sa Zaključkom Gradskog veća grada Kragujevca broj 023-299/19-V o pokretanju Inicijative za sprovođenje statusne promene pripajanja od 20. septembra 2019. godine, Nadzorni odbor Preduzeća doneo je dana 30.09.2019. godine Odluku broj 12-24910 o prihvatanju Inicijative i pripremi akata za sprovođenje statusne promene pripajanja.

Rešenjem Agencije za privredne registre broj BD 112234/2019 od dana 10.10.2019. godine u Registru privrednih društava izvršena je registracija Nacrta Ugovora o pripajanju Javnog komunalnog preduzeća Šumadija Kragujevac (Društva sticaoca) i Gradske agencije za saobraćaj d.o.o. Kragujevac (Društva prenosioca). Navedenim Ugovorom o pripajanju utvrđeno je da društvo Prenosilac prestaje sa postojanjem bez sprovođenja postupka likvidacije zaključno sa danom 31. decembrom 2019. godine i da se danom pripajanja smatra 1. januar 2020. godine.

Podržite Plativoo Kako da primate račune ove kompanije putem Plativoo platforme?

  1. Kliknite na dugme "Zatraži svoje e-račune
  2. Sa liste kompanija izaberite kompaniju sa kojom želite da se povežete
  3. Ukoliko je status kompanije "Aktivna", ubrzo posle verifikacije podataka ćete dobiti vaše račune. Ukoliko kompanija još uvek nije "aktivna", svakako podnesite zahtev za povezivanjem te će vaš zahtev ubrzati proces povezivanja kompanije i Plativoo aplikacije, otud ćete svoje račune dobiti odmah po povezivanju.

Deljenje računa

Prosledi svoje račune

Račune koje ste dobili putem Plativoo aplikacije sada možete podeliti sa članovima domaćinstva, prijateljima, partnerima ukoliko su i oni korisnici Plativoo aplikacije. Ukoliko nisu, pozovite ih da postanu.

Plaćanje računa

PlativooEMBEDED opcija

Plativoo tim aktivno radi na povezivanju Plativoo platforme sa e-banking aplikacijama domaćih banaka. Odmah po povezivanju, korisnici Plativoo-a će moći jednokratno da povežu svoju banku sa Plativoo platformom te će ubuduće svoje račune moći da plaćaju na klik dirketno sa svog računa.

Background Image