Plativoo / Česta pitanja

Često postavljana pitanja

Šta je Plativoo?

Plativoo predstavlja jedinstveno 'elektronsko sanduče' za račune u koje možete da primite bilo koji račun u elektronskom formatu.

Takođe, Plativoo je arhiva svih vaših računa. Sa Plativoo-m, ne morate više račune da čuvate po fiokama ili da kupujete registratore i odlažete račune u njih. Sve račune koje dobijete u Plativoo sanduče, tamo i ostaju.

Iz Plativoo-a račune možete i da platite. Račun možete da platite elektronski, platnom karticom, pomoću ugrađenog interfejsa za plaćanje, jednostavno sa svega tri klika mišem. Osim toga, kada račun dobijete u Plativoo sanduče, ništa vas ne sprečava da ga platite e-bankingom ili čak da odštampate uplatnicu i da je platite u Pošti/banci.

Plativoo je i arhiva svih vaših plaćanja. Svaki račun koji platite karticom ili dodate informacije o plaćanju, u slučaju da ste ga platili e-bankingm ili u Pošti/banci, čuva informacije o plaćanju, pa u slučaju bilo kakvih problema lako možete da dokažete da je račun plaćen.

Sa Plativoo-m, jednostavno, zaboravite na čekanje u šalterskim redovima i na fioke pune računa.

Kako radi Plativoo?

Plativoo je jedinstveno 'elektronsko sanduče' za račune. Da biste dobili pristup svom 'elektronskom sandučetu' morate da se registrujete na samom sajtu, na adresi Plativoo.rs. Nakon registracije, na samom početku korištenja sajta, vaše sanduče je prazno. Na stranici sajta, dočekaće vas samo sistemska poruka dobrodošlice.

Da biste 'preusmerili' vaše papirne račune u Plativoo 'elektronsko sanduče', potrebno je da na samom sajtu 'povežete' firmu/e koja vam šalje račune sa vašim Plativoo korisničkim nalogom. Povezivanje se vrši jednostavno. Dovoljno je da odabarete firmu i unesete broj ugovora/pretplatnički broj na osnovu kog dobijate račun i svoj JMBG. Kada firma koja izdaje račun, odobri povezivanje sa vašim Plativoo korisničkim nalogom, prvi sledeći račun stići će vam u Plativoo sanduče.

Kako da dobijete račun u Plativoo?

Da biste preusmerili vaše papirne račune u Plativoo 'elektronsko sanduče' potrebno je da svoj Plativoo korisnički nalog povežete sa firmama koje vam šalju račune. Klikom na link 'Veze' koji se nalazi u meniju sa leve strane. Na samom početku lista veza će biti prazna.

Klikom na dugme 'Dodaj novu vezu' dobićete novi dijalog prozor gde ćete odabrati dobavljača usluga koji vam šalje račun. Lista dobavljača usluga će se ažurirati kako Plativoo sklopi ugovor o saradnji.

Plativoo Kada se odabere dobavljač usluga, potrebno je uneti broj koji vas, kod dobavljača usluga, jenoznačno označava kao korisnika. Da bismo olakšali ovaj deo, za svakog dobavljača usluga postavili smo sliku sa naznačenim podatkom koji treba da se unese

Plativoo

Koje sve račune možete da dobijete u Plativoo?

Plativoo trenutno ima oko 20 kompanija uvrštenih u svoju listu. Neke od njih su završile tehničku implementaciju i već šalju račune svojim korisnicima a sa ostalima aktivno radimo na tome.

U svakom slučaju, vi možete da zahtevate svoj elektronski račun od svake od njih. Čim se process tehničke implementacije završi, računi će vam početi stizati u vase Plativoo digitalno sanduče.

Ako kompanija čiji račun želite da primate nije na našoj listi, vi možete jednostavno da je dodate na listu, mi ćemo je obavestiti i što je moguće pre početi sa implementacijom u naš sistem.

Šta su to deljene pretplate?

Deljene veze su termin koji koristimo kada više osoba želi da prima isti račun. Npr. ako ste vlasnik stana koji izdajete, vi ćete kao vlasnik stana kreirati vezu za račun koji želite da primate, biraćete opciju Vlasnik ugovora. Nakon toga, osoba koja stanuje u vašem stanu će kreirati vezu sa istim brojem ugovora/pretplatničkim brojem i sa izabranom opcijom Korisnik ugovora. Ovaj zahtev će doći do vas da ga odobrite. Nakon odobrenja i vi i osoba koja živi u vašem stanu ćete dobijati isti račun. Svako u svoje Plativoo digitalno sanduče. Kada račun bude plaćen, sve osobe dobijaju informaciju o plaćenom računu.

Kako da platite račun?

Račune dobijene u Plativoo digitalno sanduče najjednostavnije je platiti platnom karticom. Kada otvorite račun, klikom na taster Plati račun dobićete sve informacije o transakciji. Vama preostaje samo da unesete broj vaše kartice i potvrdite transakciju.

Drugi način plaćanja jeste da račun platite e-bankingom. Ako imate pristup e-banikingu svog računa, jednostavno prekopirajte iznos računa i poziv na broj i potvrdite nalog za plaćanje.

Na kraju, tu vam i opcija da odštampate uplatnicu i da je platite u pošti.

Plaćanje računa

Plativoo platforma je u potpunosti besplatna za korištenje za sve korisnike i Plativoo NE naplaćuje bilo kakve provizije prilikom plaćanja računa. Međutim, ako račun plaćate karticom tada će se na iznos računa dodati iznos cene bankarske transakcije i vaša kartica će biti zadužena za ukupan iznos (iznos računa + iznos cene transakcije).

Iznos cene transakcije se izračunava automatski na osnovu iznosa računa i vidljiv je prilikom svakog plaćanja.

Dakle, kada plaćate karticom princip je isti kao kada račun plaćate u pošti.

Označi račun kao plaćen

Opcija koja je namenjena računima koji su plaćeni e-bankingom ili u pošti. Da biste i dalje imali evidneciju računa koji su plaćeni, ako ih ne plaćate platnom karticom, potrebno je da ih ručno označite da su plaćeni.

Uz račun možete da stavite napomenu, ID transakcije ako ga imate, datum plaćanja ili da uploadujete sliku overene uplatnice. Sve ove informacije čuvaju se uz svaki pojedinačni račun.

Račun ručno označeni kao plaćen ni u kom slučaju ne podrazumeva da je isti plaćen ako zaista niste izvršili plaćanje na bilo koji od navedenih načina.

+381 (21) 301 0552

info@plativoo.rs

Bilten

Unesite vašu email adresu radi prijave za bilten